10 Eylül 2016 Cumartesi

Mürekkep Şenlikleri 3 ve SONUCU


Gelenekselleşmeye aday, Mürekkep Faresi ile ortak yaptığımız Mürekkep Şenlikleri'nin üçüncüsüne geldi sıra. Bayramın da etkisiyle bu kez en sevdiğim renk ve mürekkeplerden birini sizinle paylaşmak istedim.Yanına da son zamanlarda popüler kitaplardan birini eklemeyi uygun buldum.

Çekilişi kazanan şanslı 1 kişi;

-Montblanc Burgundy Red mürekkep
-Adam Fawer'ın Oz kitabını kazanacaktır.


Çekiliş şartları

1- Benim izleyicim olmanız. ( Bu şartı sağlamak için sitenin web sürümü görünümünde yazının veya ana sayfanın sağ tarafında ki ''izleyiciler'' panelinde ''Bu siteye katıl'' sekmesine tıklamanız yeterlidir. Mobil uygulamada sayfanın en altında yazan web sürümüne geçmeyi unutmayanız.)  

2- Bu yazıya katıldığınızı belirten 18 Eylül 2016 saat 20.00'a kadar 'En Sevdiğiniz Mürekkep Markası'na dair bir yorum bırakmanız.Sağlıcakla kalın, İyi Bayramlar...

Mürekkep Faresi'nin çekilişine de buradan ulaşabilirsiniz. 

#Edit; SONUÇ:

Çekiliş sonucunda şanslı kişi; Özgür Arun olmuştur.İletişim bilgilerinizi bekliyorum.



Sevgiler

Historian

31 yorum:

  1. Yine yeniden heyecan desenize... ellerinize sağlık. En çok kullanmaktan zevk aldığım mürekkep mont blanc İnk of Love...müthiş kırmızı aşk dolu.

    YanıtlaSil
  2. Yine yeniden heyecan desenize... ellerinize sağlık. En çok kullanmaktan zevk aldığım mürekkep mont blanc İnk of Love...müthiş kırmızı aşk dolu.

    YanıtlaSil
  3. Şimdiye kadar kaweco diamine ve noodlerstan bir renk denedim. Hangisi en güzel diye sorsanız galiba ruh halime göre değişiyor. Şu aralar kaweconun laciverte kaçan blue mürekkebine bayılıyorum

    YanıtlaSil
  4. Pilot, J.Herbin ve diamine favori mürekkeplerim.

    YanıtlaSil
  5. Herkese bol şans. Diamine her zaman bana sempatik gelmiştir, epey severim.

    YanıtlaSil
  6. Turkuaz tonları favorim, pelikan edelstein aquamarine denemek isterdim ama lamy turkuaz var mevcutta

    YanıtlaSil
  7. Fiyat ve renk skalası açısından diamine diyorum. Herkesin bayramını da kutluyorum. Ayrıca size de bayram öncesi bu etkinliğiniz için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. İyi bayramlar. ..
    Waterman kahverengi kullanıyorum renk güzel, mor rengi de deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  9. İyi bayramlar. ..
    Waterman kahverengi kullanıyorum renk güzel, mor rengi de deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  10. Diamine, aynı rengin onlarca farklı tonu ürettikleri için.
    Size ve takipçilerinize de iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. En sevdiğim mürekkep J. Herbin Vert Pré , yeşilin tonları çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  13. Diamine murekkepleri kalp ben

    YanıtlaSil
  14. Demin murekkep faresine yorum yazarken tekrar dusundum. Optimum akiskanlik, hoş tonlar, uygun fiyat ve kolay bulunhrluk göz önüne alındiginda Waterman diyorum

    YanıtlaSil
  15. Demin murekkep faresine yorum yazarken tekrar dusundum. Optimum akiskanlik, hoş tonlar, uygun fiyat ve kolay bulunhrluk göz önüne alındiginda Waterman diyorum

    YanıtlaSil
  16. En sevdiğim marka suan icin pilot diyebilirim. Tabi denemek istedigim markalar var hala. İyi bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
  17. En sevdiğim marka suan icin pilot diyebilirim. Tabi denemek istedigim markalar var hala. İyi bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
  18. J. Herbin. Mürekkebi bir türlü akıtmayan en inatçı kalemlerde bile gayet akışkan ve kaleme koyar koymaz hemen yazılabiliyor.

    YanıtlaSil
  19. böyle bir çekilişte çıkmazsa muhtemelen böyle bir mürekkep kullanma şansın hiç olmayacak...

    YanıtlaSil
  20. En sevdiğim mürekkep markası Sailor. :) Çekiliş için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. Mont blanc violet. Hem ciddi bir renk hem de mor. Hani hem kurallara uygun hem değil gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
  22. Bende iroshizuku serisini seviyorum. Ciddi denebilecek renk skalası ve şişe tasarımı sebebiyle.

    YanıtlaSil
  23. En çok tercih ettiğim marka Diamine. Fiyat / Kalite açısından son derece uygun. Iroshizuku ve Mont Blanc mürekkepleri de çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  24. Uzun bir aramadan sonra elde ettiğim Pelikan Dark Green.

    YanıtlaSil
  25. selamlar, pelikan edelstein topaz. bu mürekkebi çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  26. Merhaba, Iroshizuku kon-peki en güzel mavilerden birisi. Bir de buna Aurora maviyi ekleyebilir miyim? Selamlar

    YanıtlaSil
  27. Pelikan Edelstein jade ve topaz

    YanıtlaSil
  28. Kıymetli hediyeler ve nazik notunuz ulaştı. Teşekkür ederim. Selamlar

    YanıtlaSil